Társaságunk legfontosabb célja, hogy folyamatosan javítsa orvostechnikai eszközök szervizelési és kereskedelmi szolgáltatásainak színvonalát.
Mint a KRPT Medical Kft. vezetői célul tűztük ki, hogy Társaságunk az elért eredményeket ne csak megőrizze, hanem egyre professzionálisabb termékekkel és szolgáltatásokkal tudjunk ügyfeleink rendelkezésére állni, megelőzve és felkeltve a piaci igényeket.
Minőségpolitikai céljaink elérése érdekében az alábbi üzletviteli alapelveket határoztuk meg:
Minőségirányítás és folyamatos fejlesztés
Szolgáltatásaink magas színvonalát minden körülmények között biztosítjuk. Társaságunk kialakította, bevezette, és folyamatosan fejleszti az MSZ EN ISO 9001:2009 szabványnak megfelelő minőségbiztosítási rendszerét. Belső folyamatainkat tervezzük és rendszeresen fejlesztjük.
Vevőközpontúság
Szolgáltatásunk minőségét ügyfeleink igényeihez mérten fejlesztjük. Meghallgatjuk partnereink észrevételeit és olyan jobbító célú akciókat indítunk, amelyek kritikus pontjainkon javítanak. Az ügyfelek észrevételei és a felmérési eredmények alapján felállított cselekvési terv lehetővé teszi, hogy a lehető leggyorsabban reagáljunk partnereink problémáira.
Mindig jól csinálni
Azt szeretnénk elérni, hogy sikerüljön kielégíteni ügyfeleink igényeit, az ajánlatkészítéstől kezdődően, a projektek megvalósításán át a garanciális és szerviz feladatok elvégzéséig. Ezért az összes munkatársat bevonjuk a minőségügyi folyamatokba, így gondoskodva arról, hogy valamennyi esetet megfelelő odafigyeléssel kezeljünk.
Erőforrások, garantálni a hozzáértést
Munkatársaink és alvállalkozóink kiválasztásának alapja a magas szintű szakmai felkészültség, rátermettség és együttműködési készség, ezért ők teljes bizalmunkat élvezik. Felkészültségünk fokozására munkatársaink szakmai hozzáértésének továbbfejlesztése érdekében, a céloknak megfelelő oktatási tervet fejlesztettünk ki.
Piaci magatartás
A KRPT Medical Kft. céljai között szerepel a munkatársaink hatékony támogatása annak érdekében, hogy minél több ügyfelet tudjunk meghódítani és hosszú távú üzleti kapcsolatot kiépíteni. Mind jobban megismerjük a partnereinket, a velünk szemben támasztott elvárásaikat.